pátek 22. července 2011

Už jsem vážně slavná holka!


Já vím, že samochvála a chlubení se nejsou zrovna pěkné, ale když já mám takovou radost :).

Můj londýnský článek dneska vyšel v hospodářkách, resp. na IHNED.cz, koukněte. Radost mám dvojnásobnou proto, že hospodářky, nebo spíš jejich přílohy, jsou jediné periodikum, které doopravdy čtu (zrovna mi leží na stole).

Jak jste si mohli všimnout v několika mých předchozích příspěvcích, jsem velká fanynka Petry Pospěchové, která pro hospodářky píše o jídle. Čili rozlobený otevřený dopis šéfredaktorovi, aby jí vyhodil a nahradil mnou, rozhodně psát nebudu. Ale mohly bychom tam psát třeba obě, ne :)? Pane šéfredaktore, kdybyste takových kávových článků potřeboval víc, tak já se hlásím. Klidně se obětuju a zajedu do Berlína, do Paříže (ačkoliv pít v Paříži kávu je fakt za trest), do Říma, no prostě kam mě pošlete na náklady redakce.

8 komentářů:

  1. Lucie - milovnice kavy22. července 2011 v 10:49

    gratuluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Příště Tě požádám o autogram, můžu :-)?

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda kávě rozumím asi jako kůň raketovému výzkumu, ale máš mou velikou gratulaci!

    OdpovědětVymazat
  4. Kačka Děkovačka22. července 2011 v 15:37

    Všechny: Děkuju!

    Lucie: A napíšeš teda taky něco, když už ti to říkal i Drahý? Já pracuju na založení blogového profilu na FB a pak ti to budu likovat :).

    Pavli: To se ví! Ale myslím, že se budu podepisovat jen do sešítků na domácí recepty (kdo má Moleskine, tomu i něco nakreslím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kačka Slavňačka: blahopřeju (-:

    OdpovědětVymazat
  6. Oho, zadul svěží čerstvý vítr do papírových plachet hospodářských novin!!:)
    Paráda, moc gratuluju, tak jen ať vane dál!!-)

    OdpovědětVymazat
  7. Toz u nas se rika, ze samochvala smrdi, ale blahoprani si zaslouzis xD

    OdpovědětVymazat